19 Şubat 2012 Pazar

Kahvaltı soslu sigara böreği



Klasik sigara böreği tariflerinden sıkılanlar için.

  • 2 Kaşık domates salçası
  • 1 Kaşık biber salçası
  • 4-5 ceviz içi ağıza gelecek şekilde bıçakla doğranmış
  • tuz
  • karabiber
  • nane
  • kimyon
  • kekik
  • sarmısak
  • 5 yufka
Bu sos benim kahvaltı için hazırladığım bol zeytinyağ ile  pişirip sofyara koyduğum bir tarif. Baharatlar için ölçü vermedim zevkinize göre azaltıp çoğaltırsınız  zira ben göz kararı ekledim hepsini.

5  yufkayı eşit boylarda kesip hazırladığımız karışımı çiğ olarak yağ bıçağı yardımıyla yufkaya sürüyoruz. Uçlarını kapatmadan( peynir gibi eriyip akma riski olmadığı için)sarıyoruz.Kızgın sıvı yağda( ben çiçek yağı kullandım) altın rengine gelinceye kadar kızartıyoruz.

AFİYET OLSUN.....

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yaparım kuzum sana gel ben sana neler yapcam:))

      Sil
  2. Aldım tabağı ..ellerıne sağlık balım..

    YanıtlaSil
  3. arada değişiklik her zaman iyiidr,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede yeni tarifler hem böyle denemelerle çıkmazmı?

      Sil