2 Nisan 2012 Pazartesi

Basit royal icing nasıl yapılır

Ne yapsam içine ne koysam royal icingi sevemedim hep yumurta kokusu geldi burnuma. Limon esansıda koydum vanilyada yok olmadı.

Araştırdım soruşturdum yumurta beyazı tozunu icat etmişler pastanın ataları onu buldum. Mantık olarak kendi yumurta beyazı tozumu yapmaya karar verdim.
Gittim pastaneden beze aldım robotta çektim....Al sana yumurta beyazı tozu ''evreka''



Bezenin kilosu 15 tl, 1 liralık bezeden nerdeyse bir muhallebi tabagı kadar ıcıng çıkıyor.

MALZEMELER:

* Beze
* Su
* Pudra şeker

YAPIMI:

Bezeler robotto pudra şekeri kıvamına gelinceye kadar çekilir içine biraz pudra şekeri eklenir biraz su( ama azar azar)eklenerek karıştırılık  koyu bir kıvamı olucak unutmayın akışkan olmıycak.  Zaten o kıvamı icing kreme kullananlar bilir. Sonra renklendirin.. Buzdolabına koyun 1-2 saat dinlensin.



Tereyağlı, pudra şekerli, kabartma tozsuz  bir  kurabiye tarifi seçin kendinize. İstediğiniz şekillerde kalıp kullanın şeker hamurundan daha özgür çalışabilirsiz icingle.




Kurabiyeler pişip soğuduktan sonra  icinginizi krema torbasına alın en ince duyla önce çerçevesini çizin. Kuruduktan sonra  içini doldurun...


KEYİFLİ SÜSLEMELER.....

5 yorum:

  1. Oooy neler bilirmiş benim arkadaşım..
    Öküz gibi baktım öyle..ben icing nedir onu bilmezken sen yeni bir şey bile icad etmişsin tebrik ederim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Fikrine sağlık...yumurta kokusuna benım de aram ıyı değil en sevdiğim lezzetden sogurum..
    Süslü püslü cicili bicili kurbişler yapılsın ..ımm...

    YanıtlaSil
  3. Bende daha neler var kuzum daha dur.

    YanıtlaSil
  4. Sevilim kuşum benim hoş geldin canımmm. özlemişim yorumlarını döndünmü? aktife geçicen demi artık.

    YanıtlaSil
  5. yeniliklere açık insanları çok severim...
    fikir üretmek çok güzel birşey :)))
    yüreğinize emeğinize sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil