2 Nisan 2012 Pazartesi

Biri pastamı dedi? Ben yaparım:)

Bu pasta şimdiye kadar yaptığım en kolay ama en gösterişli pasta oldu. Gören herkes'' aaaaaaa ''dedi

İstediğiniz pandispanyayı ve kremayı hazırlayın neli isterseniz onu koyun pastanın içine.

Zaten ne koyduğunuz inanın önemli değil kimsede malzemelerle alakalı bişey sormuyor.

Bonibon ve kinder cikolata herkezi mest ediyor soru soramıyorlar zaten...






Çocukların doğum günleri için çok ideal bir pasta bence kendiniz çok kolay yapabilirsiniz ve hata yapma olasılığınız çoook az.

12 yorum:

  1. canım benim gerçekten
    çok şık ve gösterişli bir pasta olmuş...
    valla bende 1 dilim isterim...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aman allahimmmm
    nasil bir pasta oyle:O
    hepsini yerim ben:D:D
    cikolata hastasi olarak, su an resmen eridim bittim :D:D

    YanıtlaSil
  3. Buyrun kızlar vereyim ikinizede birer dilim lafımı olur. kıymetli küçük şeyler inan komaya sokar bu pasta seni bir dilimi kesiyor insanı...

    YanıtlaSil
  4. canım o çook güzel bende bizimkilerin doğum günü için pasta modelleri ariyordumbiri mesela bu olabilir
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cocuk dogumgünleri icin harika bir fikir.Ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben rejimdeyim amaaaaa oçikolatalar ne öle amanın içim gitti ellerine sağlık çok renkli ve çok lezzetli gözüküyor

    YanıtlaSil
  7. Pasta harika görünüyor..ellerıne sağlık balım.

    YanıtlaSil
  8. Ben sorayım ne var içinde:) hatta o çikolataları nasıl yerleştirdiniz kenara???? görüntüsü pastakolik beni de mest etti kafi derecede:)
    Ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Yalnız şu yukarıdan inen kalpler gözümü aldı sürekli uzun süre kalamadım blogunuzda bilginiz olsun:(

    YanıtlaSil
  10. şahane gözüküyo canım lüks pasta havalı pasta olsun adı eline sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  11. Enfes görünüyor, harika bir fikir.
    Ellerine sağlık ve fikir için çok çok teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil