22 Mart 2012 Perşembe

Tırtıl Patates


Et yemeklerinin yanına görüntü olarak çok yakışan bir aperatif


Biz pazar kahvaltılarındada severek yiyoruz



Taze patates kabuklarıyla iycene yıkanır mümkün olduğu kadar eşit aralıklarla kesilir ( Dilimleri tamamen ayırmıyoruz dibinde kopmayacak kadar kesmeden bırakıyoruz ).Biraz zeytinyağı biraz tuz karabiber serpilir
200 derece fırında aynen böyle kızarıncaya kadar pişirilir...

AFİYET OLSUN....

NOT: İşi garantiye almak için dilimledikten sonra  biraz mikrodalgada pişirebirsiniz

11 yorum:

  1. Çok güzel bir sunum yapacaklarım arasına aldım bile.Dilimleri tamemen ayırmıyoruz dimi.

    YanıtlaSil
  2. Canım hemen ekledim evet tam kesmiyoruz...sağ ol..

    YanıtlaSil
  3. :)
    Çok beğendim
    Ve çok da hoşuma gitti
    Yarın sabah kahvaltıda denemeliyim hemen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Azda biberiye ve kekikde eklenince değmeyin yemenin keyfine.Ellerinize sağlık çok iştah açıcı duruyorlar.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel gözüküyor hemi lezzetli hemide dediğin gibi aparatif amaçlı yapılabilecek bir yiyecek olabilir
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bu gün et yemeğim var..denemek istiyorum bunu canım teşekkürler Ececim..
    Bu arada sesin çıkmadı daha uyudun mu kız uykucu :)
    Günaydın!!
    Hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  7. Begenen herkeze çok teşekkürler mutlaka deneyin kızlar..
    Sevgiii 6 dan önce kalktım ECEM hanımda kalkınca uyutmaya çalıştım. Adımı çıkarıcan daha 6,30 saat.
    Güneşi karşılayanlar kulubü kurucam yakında üye olurmusun...msndeyim nerdesin sen cevap yaz..

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim ben bunu.hafta sonu kahvaltıda baş köşede olacak.teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  9. AAA bayıldım bu tarife
    Mutlak deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. Patatesli her şeyi çok severiz ailecek, hatta benim çocukların sevdiği tek sebzedir derdim eskiden :) Bunu kesin denemeliyim ..Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. bunu bende deniceeem . hiç görmemiştim böylesini =)

    YanıtlaSil