20 Mart 2012 Salı

Hindistan cevizli kek ve Teşekkürler İrem

İrem?

kız kardeşim, hatta kızımmı desem? onuda kabul eder....
Kek kalıbı almış bana
çok sevmiştim mutlu etmek istemiş ablasını
Teşekkürler kardeşim...
( Sıkı takipçim kendisi)



HİNDİSTAN CEVİZLİ KEK

-125 gr sıvı yağ
-3 yumurta
-1.5 su bardağı toz şeker
-1,5 su bardağı süt
-3 bardak un
- 1 paket vanilya
-paket kabartma tozu
- 8 yemek kaşığı hindistan cevizi


Yumurta ve şekeri çırpıyoruz pürüzsüz kıvam alıncaya kadar. sonra süt, yağ, un , vanilya, kabartma tozunu, hindistan cevizini döküyoruz,  karıştırıyoruz. Silikon kalıbı ben yağladım çok güzel çıktı kalıptan böylece.
 175 derece önceden kesinlikle ısıtılmamış fırında ( keklerde pandispanyalarda fırın ısıtılmaz)pişiriyoruz.
AFİYET OLSUN....

6 yorum:

  1. nefis görünüyor balim ham ham :) bir dilim aldim
    günün hayirlarla gecsin

    YanıtlaSil
  2. Al ablacı al afiyet olsun....Sanada hayırlı, güzel, güneşli bir gün diliyorum bende...

    YanıtlaSil
  3. Kekiniz çok şeker görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    BANA DA BEKLERİM YAHU
    :))

    YanıtlaSil
  5. SEVGİM...Öptüm canımmmm

    Nurs: çok sağ ol canım

    Bir kase lezzet geliyorum hemenn ...

    YanıtlaSil