12 Nisan 2012 Perşembe

Yorgun Anne gözlemesi



Yorgunum ne yalan söyleyeyim.  Anca dün gece 4 saat uyuduk. Kuzularımın ikiside hasta ikiside azı dişi çıkarıyor. Biliyorsunuz zaten yemek yedirmede güçlük çekiyordum işim dahada zorlaştı.
Her sabah farklı bir menü istiyorlar klasik peynir ekmek zeytin kahvaltısı hiç cazip gelmiyor.
Bu sabahın kahvaltısı yorgun Annne gözlemesi oldu.



tortilla ( lavaş) ekmeğinin içine kaşar peyniri, karabiber, yeşil tatlı biber, küçük küçük kesilmiş siyah zeytin koydum.
tortillanın hertarafını elimle ıslatıp ikiye katladım . normalde tavada pişiridim ama bu sabah tost makinesinde denedim. Üzerine hafıf zeytin yağı sürerek pişirdim.

Sonuç:
Yememek için mızmızlanan çocuklar....
Ama ben sizin için uğraştım gözleme yaptım diye vicdan sömürüsü yaparak yemek yedirmeye çalışan bir anne.


Çocukların hasta olmadığı bir kahvaltıda hatta misafir kahvaltılarında bile yapılabilecek bir alternatif bence.

Afiyet bal şeker olsun...


NOT: Arkasından yaptığım şehriye çorbasınıda zorla içtiler:((







17 yorum:

  1. ohh çayı koy geliyom canım:)

    YanıtlaSil
  2. Betülüm sen gel... Ben yanına neler yaparım yorgunluk farketmez...

    YanıtlaSil
  3. Bak ne dicem ece, yemiyorsa o bücürler, sen koy çayı betül'le biz gelir yeriz :)
    Bende peynir yediremiyorum beyza'ya, en iştahsız olduğu zamanlar yedirdiğim tek şey krem :)

    YanıtlaSil
  4. Filizcim canım sende gel tatlım, ne güzel sohbet ederiz hamm yaparız mamaları. Yarın sabahın kahvaltısı belli oldu canım krep yapayım ben benim bücürlere... Sağ ol canım öptümm..

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun..ahh kuzular hasta oldumu hiç bişeyin tadı kalmıyor..bir an önce çıkarsınlar dişlerinide kurtulsunlar bu acıdan inşaallah..yorgun anne gözlemesi çok leziz okuduğum kadarıyla ..pazar günü kahvaltıda bende prensesime yaparım..mersi..miss kokulu sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim seni güzel ve pratik tariflerini bir bir not ediyorum.O kadar iyi anlıyorum ki seni kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  7. Birde o kreme nutella sürmeyi unutma .) buna hayır dicek çocuk var mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  8. Bilgecim mutlaka dene canım.

    Baharcım çok sevindim tariflerimi almana. İşine yararsa beğenirsen dahada mutlu olurum.

    Filizcim Mutfakta üst rafta saklı bir kavanoz var gizli silahı yarınçıkarayım ozaman. öptüm canım sağ ol tekrar

    Not: Arkadaşlar tortilla ekmekleri en ucuz BİMde ...

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun canım..
    diş,hemde azı ise daha bir zordur..
    kolaylıklar sizinle olsun.
    bu çok pratik ve leziz bir tarif olmuş canım..
    yapılası ve yenilesi:)
    ellerine sağlıkk..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. CANIM ANNELER HER ZAMAN EN GÜZELİNİ YAPAR...
    YORGUN OLSALAR BİLE :))
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM...
    KOCAMAN SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  11. Ece mi ismin :)
    Sevgili Ece kuzulara acil şifalar dilerim
    Gözleme gayet güzel gözüküyor.Ahh benim yanımda olsa şimdi sıcak çayla yesem
    Bu arada hasta iken tüm kuzular iştahsız oluyor maalesef

    ayrıca mimlendin şekerim

    YanıtlaSil
  12. Tortillayı ince şeritler halinde kesip kızgın yağda kızartınca da muhteşem oluyor. Çocuklarada cazip gelebilir, çorbanın veya bir ızgaranın yanında. Garnitür olarak da çok şık oluyor.

    YanıtlaSil
  13. Benim kızda ateş yaptı gece kaç saat uyudum bilemiyorum..msn açamıyorum srun var ulaşamıyorum sana :(
    Hepimize geçmiş olsun anne olmak zor zanaat dedim ya :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba..Geçmiş olsun..Bende yapıyorum bu tortillaları süper oluyo..Benim oğlumda bayılıyor..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Hem blog, hem gözleme süper :) ikisi için de eline sağlık. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun ve de ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar. Bu şekilde hiç yemedim tortillayı. Deneyeceğim en kısa zamanda :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. ben onu aynısı bazlama ile de yapıyorum.ama seninkide denicem.valla ben bayılırım yanındada çay ohhhhh...

    YanıtlaSil