3 Mayıs 2012 Perşembe

Tembel Anne bazlaması:)

Hayırlı Cumalar canlarım. Cumanın sevincinden midir, hafta sonuna yapılacakların hazırlıklarındanmıdır koşuyoruz, koşturuyoruz yine.
Allahım enerjimizi, işimizi, gücümüzü bitirmesin.
Yogun Anne gözlemesi sizler tarafından çok beğenilmişti hatırlarsanız. Yine onun gibi bir tarif vermek istedim ama bu okadar kolayki tarif demeye dilim varmıyor:)


Yaptığım tek şey milföy hamuru donuk halde kısık ateşte teflon tavada pişirmek. Bazen değişiklik olsun diye dörde bölüyorum o kadar.
Benim bücürler bayılıyor hatta itirassız yiyorlar.
Şaşrıtıcı değilmi. Ozaman mutlaka sizde denemelisiniz.





Canlarım mutlaka deneyin eminim siz dahada geliştiririsiniz hatta benim aklıma tamda şu anda arasına haşhaş dürüp biraz açıp öylemi pişirsen diye geldi.
Olmadı siz deneyin canlar.
Öpüyorum hepinizi ve
Hayırlı Cumalar diliyorum.
Kalın sağlık , sevgiyle vede afiyetle...

Adını tembel anne katmeri koysaydım daha iyiydi...


9 yorum:

  1. Senin pratik tariflerine hayranım biliyosun.İki çocuklu olunca pratik olmak zorundayız dimi.Canım da çekti.

    YanıtlaSil
  2. :) tembel katmeri ..
    yoğun yorucu tempoda iki cocukla bazı olayların üstesinden gelmek her kişinin harcı değil..
    Ellerine sağlık kuşum ..
    Ben sevdim bu tarifi calışan bir anne olarak süpewr fikir bence..

    YanıtlaSil
  3. nasıl yani.. bildiğimiz milföy hamurunumu.. içine bişiy koyuyormuyuz.. peynir falan..

    YanıtlaSil
  4. İsmi de kendisi de tam benlik
    Ellerine sağlık
    Sevgilerimle
    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  5. ben geldiiiiiiim .tabagi aldim karnim ac
    tembel seni bunumu yaptin bana :))
    hayirli cumalar balim duandayim degilmi .milföyleri cikardim dolaptan ;)

    YanıtlaSil
  6. Hafta sonu kahvaltıları için ideal lezzet!

    YanıtlaSil
  7. Hem pratik hem kolaymış , sevdim bu tarifi :)
    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. Süperr..:)lütfen tembel demeyelim, zeki anne katmeri olmalı bence de :))

    YanıtlaSil
  9. harikasin cnm burda buna benzer bir sey var hint marketlerinde parotta adi .. yuvarlak o arasina kasar sucuk filan koyardim bir zamanlar cok yapip yerdik dedigin gibi cok pratik ve bir o kadar da yagli aldigim kilolar belkide ondan bir yadigar bana :/

    YanıtlaSil