10 Mayıs 2012 Perşembe

Sade Kahve yanına kremalı kek

Bir kekin fotoğrafını çekmek bukadar zor olabilirdi herhalde. Zaten sonuçta pek hoş olmadı. istediğim gibi bir foto çıkamadı ortaya. Merak ediyorsunuz ne oldu diye anlatayım.
Bu kek sabah yapıldı. Sırf gün ışığı ile çekeyim diye öğleni bekledim. Foto çekerken dört bir yandan kekime saldırdılar ,bağırış çağırışla keki çektim. iki kardeş sanki tabakta 2 değilde tek kek varmış ve kalıplarda hiç kek kalmamış gibi başladılar kavgaya....

En son tabaktaki çilek sosunu yalamak için kavga ettiler....
Nekek yaparmışım dedimmm pehhhhh...
Sizde deneyinde sizin evdede böyle kapış kapış gitsin:)





3 yumurta
250 gr şeker
300 gr un
2 yemek kaşığı nişasta
1 paket krema
kbartma tozu ve vanilya
100 gr fındık

Kek yapma kurallarına uygun hazırlanan kekimizi önceden ISITILMAMIŞ fırında 175 dercede pişiyoruz..
kalın Afiyetle....

4 yorum:

  1. Bücürlerimin o hallerini görmek isterdim daha da çok SENİN o anki hallerini..
    Fotoğraf oldukça başarılı Ececim..bu tasa niye?

    Sevgiler arkadaşım..

    YanıtlaSil
  2. :) afiyet olsun canım kekin güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
  3. merhaba. acaba blogunuzda hem etiket hem kategoriyi nasıl ayırabildiniz. önceden olmuyordu yeni arayüzde varmı

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim çözdüm sonunda sağol. Şİmdi tekrardan etiketleri giriyorum.

    YanıtlaSil