31 Mayıs 2012 Perşembe

Gökkuşagı Salatası

Kocacığın doğum günü şerefine sipariş ettiği yemeklerin yanına yakışıcak bir salata yapmak istedim. İçine şunuda ekleyim bunu da derken ortaya bu görüntü çıktı.


Tam not aldı ev halkından. Neler var bu salatada.
Kuru soğan
Lahana
Kapari
Domates
Çam fıstığı
Kuru nane
Mısır
Salatalık turşusu
Kırmızı köz biber
Kuşkonmaz
Çarliston biber
Kırmızı meksika fasulyesi
Bolll Zeytinyağı
Nar ekşisi

Nasıl yok yok demi. Mutlaka deneyin.
İsim anneside benim ne diyceğimi şaşırdım kendisin:)


Bu arada blogunu tanıtıcagım birkaç arkadaşım var kıramadım kendilerini araya tanıdık koydular :)
Ama bundan sonra blog tanıtımları için benimde küçük şartlarım olucak. Mesela nelerrrr?

Sade kahve gruba en az 25 kişi eklemek mesela
Blogumun bannerını bloguna eklemek
Birde blogumu tanıtmanı istiyorum demeniz yeterli.

Haydi kalın sağlıcakla


4 yorum:

  1. salatanın her şekli makbulümdür canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Harika şahane süper Meksika fasulyesi hariç bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık salata harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. süper kızım ya canım çekti,ece seninlen çene çalmayı özledim ya iş bitmiyo ya :((

    YanıtlaSil