11 Nisan 2012 Çarşamba

Yayla çorbası


 Tarifimi ,Sevgili Neyran arkadaşımın düzenlediği çorbalar etkinliği için piti piti mutfakta bloguna yolluyorum.
Etkinliği kaçırmadan çorbalar soğumadan sizlerde yollamayı unutmayın..

Buyrun tarif:

1 çay bardağı pirinç
6 kaşık yoğurt
1.5 kaşık un
1 yumurta
1 bardak tavuk suyu
kıvamına göre su
tuz nane biraz zeytinyağı

Pirinci haşlıyoruz ayrı bir kapta un yoğurt yumurta ve tuzu çırpıyoruz içine biraz su ekleyip pirinçle karıştırmaya başlıyoruz. tavuk suyunu ve kıvama gelinceye kadar suyunu ekliyoruz. Ayrı bir tavada yağ ve naneyi pişirip kaynayan çorbaya ekliyoruz. Sıcak sıcak servis ediyoruz.

16 yorum:

  1. YAYINLADIM CANIM..SAĞOLASIN..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. beyzamın en sevdiği çorbadır yayla çorbası, ama o adını değiştirdi beyaz çorba diyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Oh afiyet olsun ellerine sağlık. Bende 2 çorba tarifi bönderdim. Arkadaşımız güzelce yapacak.

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik sevdigimiz lezzetli corbalardan biri cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  6. bizim evin en sevilen çorbalarındandır,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize saglik..corba gibisi varmi..yazin sicaginda bile icerim:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. yayla corbasini haftada bir yaparim muhakkak,ellerine saglik hayatim,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  9. Marifetli arkadaşım benim..olsa da yesem şu an oooh...

    YanıtlaSil
  10. nasıl severim yayla çorbasını kokusu buralara geldi, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. lokanta açcam ben sana kızım köşe olcan valla:)

    YanıtlaSil
  12. Anne kiz bizim favoru corba. Elien saglik olsun arkadasim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Canım arkadaşlarım geldiğiniz ve o degerli yorumları yaptığınız için çok teşekkür ederim. Kocaman kocamn öptüm tek tek....

    YanıtlaSil
  14. Hayirli cumalaaaaaaaaaaaaaaaar :) ben geldiiimmm beeeen :)
    ama ben halen corba tarifimi gonderemedim :( ellerine saglik cok guzel gorunuyor yayla corbasi zaten en favorim :) senin elinden yemekte i baska olurdu guzel arkadasim :)
    opuyoruuum

    YanıtlaSil
  15. Kelebekim sanada hayırlı cumalar canım. kısmet belki bir gün içersin elimden hayat bu ne olacağı bellimi:))

    YanıtlaSil
  16. Kesinlikle oyle gorelim mevlam neyler neylerse guzel eyler :)

    YanıtlaSil