9 Nisan 2012 Pazartesi

Pirinç köftesi

Merhaba sevgili arkadaşlarım yoğun koşmalı, pc ye bakıp kaçmalı bir gün yaşıyorum yine.
Allahım güç versinde herşeye yetişeyim...

Dün yarınada kalsın, birdaha uğraşmayayım diye pilavı fazla tutmuştum.
Bu sabah Allah ne verdiyse blogunun sahibesi melek ablacığımın  tarifi geldi aklıma fırsat bu fırsat deneyeyim dedim.
Sonuç harika oldu. Görüntüsüde anlatıyor diymi tadını.





Artan pilavın içine taze soğan 3 tane, yarım demet maydonoz ,100 gr kadar kaşar peyniri,tuz karabiber yeni bahar, 2 yumurta, 3 yemek kaşığı un koydum. yarım kilo kadar pilavım vardı onuda unutmadan söyleyeyim. Kadın budu köfte yapar gibi yoğurdum ve yuvarladım galeta ununa bulayıp kızgın yağda kızarttım.
Benim tavsiyem sıcak servis yapın , kaşarların uzamasının zevkini çıkartın...


 
Ayrıntılı tarif için burun Melek ablanın bloguna...
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN

16 yorum:

  1. Baaak sen süpermiş gerçekten bende kalan pilavı ne yaparım diye tasalanmam artıkççellerine sağlık balım!!

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık...
    olsada yesek...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok Güzel görünüyor. Ellerine sağlık bal kavanozum..

    YanıtlaSil
  4. canım çok güzel gözüküyor bende pilavım kaldığında ilk fırsata deneyeeceğim

    YanıtlaSil
  5. Balım;
    Artan pilavdan genelde çorba yapardım tarıf iyi geldı başka seceneğim daha olmuş oldu.
    Ellerıne sağlık ..
    RABBIM yaşamında kolaylıklar versin..

    YanıtlaSil
  6. Pirincin olcusunu ben defazla kaciranlardanim/.
    Harika fikir cok iyi oldu buldum bu tarifi/
    eLINIZE SAGLIK OLSUN.
    Bu guzel sitenin takipcisiyim/
    Bende beklerim..
    Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ay süper bir fikir balım bu
    Kesinlikle deneyeceğim kızım alerjik olduğu için alternatif tariflere açığım içine yumurta koymayız olur biter tekrar sağol.

    YanıtlaSil
  8. hımmm ellerine sağlık tarifi not ettim:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. beeeeen geldim balim .birkac günlügüne isvicre ziyaretinden döndüm. anaaa ne göreyim balim cok beyendigini belirmis ablasini menun bahtiyar eylemis .Allah razi olsun ellerin dert görmesin eminim balli ellerinden daha leziz olmustur tarif .sevgilerimi biraktim köfteden bir tane aldim ;)

    YanıtlaSil
  10. ece benimde pilavlarım artıyo ben hep çorba yapardım bu da bunu denemeli canım eline sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  11. Beğenmenize çok sevindim arkadaşlar ben yarısını öğlen yuvarlak olarak pişirdim resimdekiler öyle kalanınıda akşam yaptım bu sefer galeta unu yapılmış halde üzerlerinden biraz bastım daha düz olduyani bunun tadı daha çok hoşumuza gitti yaparsnız mutlaka böylede deneyin.

    Melek ablacım hoşgeldin senin blogun bana çok güzel bir kaynak oldu sana nasıl teşekkür etsem az.

    Betülüm canım bitanem benim güzel arkadaşım can dostum sen aç dükkanının bana bu sevinç yeter bünye daha fazlasını kaldırmaz. Bana daha çok zaman var.

    YanıtlaSil
  12. Çok lezzetli görünüyor,eminim tadı da güzeldir.denemeliyim...Rejimdeyim ama olsun...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Süper bir tarif bu,en kısa zamanda denemeliyim bende.
    Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  14. pirinç köftesini biliyordum ama kalan pilavla da olduğunu yeni öğrendim elinize sağlık ,bende böyle deneyeceğim ..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil