18 Ağustos 2014 Pazartesi

UZUNNNN BİR ARA

Gunaydınlarrr efendim
Sevgili gönül komşum Yasemın Kale bloğunu ihmal ediyorsun demese bir bloğum olduğu aklıma bile gelmiycekti itiraf edeyim.
 
Açılmış unutulmuş bloglar arasında benim zavvallı bloğumda yer alacaktı.
Bazen insan dürtülmek istiyor demek ki.
Velasıl kelam kısa bir özet geceyim size. Bizim hayatımız acayıp değişikliklere uğradı.
İzmirden Kocaeli ne taşındık.
Deniz kokusundanmidir böyle bir değişime ihtiyacımız oldugundanmı cok cabuk alıştık buraya.
 
 
 
İşte artık buradayız Kocaeli-Gölcük-Değirmendere de
 
İlk gün postunu kısa tutayım sok etkisi yaratmasın.
KALIN SAĞLICAKLA...
 

3 yorum:

  1. canım:) ne diyeceğimi bilemedim... iyiki gönül komşum oldun:))

    YanıtlaSil
  2. Ihmal ettigim icin uzuluyorum ama cok da zamanim yok aslinda..
    Ama bloglari okumak guzel tarifleri bire bir gormek cok guzel..
    Yeni yerin hayirli olsun canim benim...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba güzel insan :) blogun cok güzel canım hayırlı uğurlu olsun insan bazen kararlar alır ve gider hakkında herşeyin hayırlısı olması dileği ile canım benim öpüyoruz seni kızçem le ben ki
    çok sevgilerimle

    YanıtlaSil