2 Mart 2013 Cumartesi

Marine Soslu Fırında Tavuk

 
Sen günlerce tarif girme ondan sonra ayni gün iki tarif yaz.
Sıcak sıcak paylaşayım yarın pazar yapmak isteyenler olur diye düşündüm:)
 
 
 
 
 
 
Malzemeler:
Marine için:
  • 1 sogan
  • 1limonsuyu
  • 1 yemek kaşığı  türk kahvesi
  • 3 yemek kaşığı mayonez
  • Tuz karabiber
Üstü için
  • 4 yemek kaşığı Un
  • 2 yemek kaşığı mısır unu
 5 parça kemiksiz kalça etini marine malzemeleriyle en az 1 saat dinlendiriyoruz. Dinlendikten sonra un ve mısır ununa batırıp tepsiye diziyoruz ve üzerine çok az yağ döküyoruz. 200 derece fırında nar gibi kızarıncaya kadar pişiriyoruz.
 
Ben yanına salata ve bazlama yaptım birde salata için sos
 
Salata sosu için:
  • 3yemek kaşığı yogurt
  • karabiber tuz nane
  • 1 çay kaşığı hardal
  • balsemik sirke
  • zeytinyağı koydum.
AFİYET OLSUN....


2 yorum:

  1. Turk kahvesi de ilginc ... Dogrusu cok farkli geldi denemeli biranevvel :) eline saglik

    YanıtlaSil
  2. tarifi aldım deniyip paylaşırım, tesekkürler ece :)

    YanıtlaSil