2 Mart 2013 Cumartesi

Acılı Ezme

Mezelere düşkünlüğüm küçümsenemez. Sadece kızarmış ekmek ve mezelerle bir ömür geçirebilirim.
Acılı ezme yine yapımı 5-10 dk süren pratik bir meze.
Et, balık, tavuk herşeye yakışıyor.
 
 
 



Malzemeler
  • 1 soğan
  • 2-3 diş sarımsak
  • 5-6 kiraz domates ( ben kış diye normal domates almıyorum tatsız diye)
  • 1 salatalık
  • 1 tutam maydanoz
  • 2 yemek kaşığı acı biber salçası
  • 2 sivri biber
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1yemek kaşığı şirke
  • Yarım limon
  • Tuz karabiber

Yapılışı
Önce soğanı biberi incecik doğrayın ben tupperware süper sefi kullandım tüm doğrama işlemleri için. Sarmısağı soyup rendeleyin. Salatalığı soyup çekirdekli kısmını çıkartın ve minnacık doğrayın. İnce kıyılmış maydanoz ve domatesi ekledikten sonra salça, zeytinyağı, tuz, karabiber, sirke ve limonu ekleyip güzelce karıştırın ve ağzı kapaklı bir kapta bir kaç saat dinlendirip servis edin.

AFİYET OLSUN...

Ayrıca iğdeki arkadaşlar biliyor fakat sizlere duyurmayı unuttum. Tupperware ürünlerinin her hafta ptesi indirimlerini FACEBOOK sayfamdan duyuruyorum. Ve kargo benden ürünlerin satışını yapıyorum. Takipte kalmanızı tavsiye ediyorum çünkü elimdeki stoklar için çok güzel indirimlerde yapıyorum.

MUTLU HAFTASONLARI.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder