2 Eylül 2013 Pazartesi

Mayonez Mucizesi

Mayonezin kuru saç uçlarına çok iyi geldiğini biliyor musunuz?
 
İlk duyduğumda gerçekten çok güldüm hatta üstüne ketçapta sıkalım mı dedim ama ben bu pazar denedim test ettim onayladım bakım listeme aldım.
 
Benim saçlarım boyalı ve yazın deniz, güneş derken uçları gerçekten çıtır çıtır kurudu.
Zetinyağı denedi bademyağı denedim hatta işi abartıp bebek yağı bile denedim sonuç alamadım. Son çare buda olmazsa kestirecektim en az 4 parmak saçlarımı.
 
 
 
 
 
Ama işe yaradı.
Saçlarımı yıkadım duruladım taradım nemli nemli
yaklaşık 4 kaşık mayonezi saçlarıma sürdüm. sonra streçfilmle sarıp yarım saat beklettim ılık suyla tekrar yıkayıp kuruttum. İlk deneme için mucize gibi bir sonuç aldım. Bu hafta sonu tekrarlıycam.
 
 
 


6 yorum:

  1. Bu mucizeye benim de ihtiyacım var ama saçlarımı yıkadıktan sonra mayonezlemeye cesaret edebilir miyim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Mayonez mucizesi diyince acaba yemek mi faydalıymış diyecek oldum baktım faydası saçlara...hemen denemek lazım,teşekkürler paylaşımın için.....

    YanıtlaSil
  3. denediğiniz için tecrübelisiniz artık iyi fikir bence çünki mayonezde yağ yumurta hepsi var

    YanıtlaSil
  4. Mayonez yumurta,yağ ve sirkenin karışımından yapıldığı için saçlarda kesinlikle işe yarıyor

    YanıtlaSil
  5. saçı kuru olanlara anlatıcam her fırsatta :)

    YanıtlaSil