2 Kasım 2013 Cumartesi

Nar Çayı

 
Mutlu mutlu hafta sonları..
 
İzmir'in 24 derece sıcak havasında şifayı kapmayı becerdim. Üstelikte bir günde yatak döşek oldum resmen.
 
Günlerdir aklımda olan Umut Sepetim  in  Nar çayının tam zamanıdır deyim dun gece yaptım.
Tadı müthiş şifa dolu bir çay. Üstelik yapımıda çok kolay.
 
Malzemeler:
2 büyük nar
1 çubuk tarşın
2 karanfil
1 çimdik toz zencefil
ben ayrıca bir kaşık harnup pekmezi koydum biraz fazla enerji versin diye.
 
 
 
 
Narları portakal presinde sıktım.  Karanfil ve tarçınla kaynattım sonradan zencefilini ve pekmezi ekleyip sıcak sıcak içtim
 
Eyer tadı çok yoğun gelirse içine biraz su ekleyebilirsiniz seyreltmek için.
 
AFİYET ŞİFA OLSUN...
 
 


2 yorum:

  1. bu çayı bir kaç yerde bende gördüm ama daha hiç denemedim ama aklımda bende deneyeceğim :) sana afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mutlaka dene şifa kaynağı ve lezzetli

      Sil