9 Kasım 2012 Cuma

Düdüklüde Yalancı Tandır

İg de paylaşıp tarifini vermediğim o kadar çok yemek var ki
Hepsini bir çırpıda versem keşke.
 
Ama bir yerden başlamalı değil mi? Bu tembellikten miskinlikten kurtulmak lazım.
Buyurunuz tarifimize.
 
 
Yarım kilo kuzu böbrek yatağı ( kasap bunu tavsiye etti iyi ki de etmiş sizde öyle isteyin)
En az 250 gram kuyruk yağı
 
Önce kuyruk yağını dilimledim ve düdüklünün altına dizdim üzerine kalın parçalar halindeki etimi koydum ve bir çay bardağı su döktüm ve düdüklüyü kapattım yaklaşık 1 saat sürdü pişmesi ama ben ara ara açıp kontrol ettim.
Aman sizde yaparken kontrol ederseniz düdüklü şakaya gelmez dikkat edin.
 
Piştikten sonra üzerine tuzunu serptim ve düdüklüyü kapattım tuzuyla dinlendirdim. Ve tabi ki yanında pilavıyla servis ettim.
 
Valla kısa bir tarif oldu ama bu kadar basit pratik ama inanılmazz lezizzzz
 
AFİYET OLSUN
 
 

4 yorum:

  1. Aa az önce yolcu ettigim misafirlerim icin bende bu aksam tandir yapmıştım. Gercekten lezzetli oluyor.ellerinize saglık sizinde.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ah ah ayni dertteniz desene bende paylasdigim yemeklerin tarifini bir turlu yazamiyorum.
    Eline saglik olsun harika olmus etler

    YanıtlaSil
  3. oldukca sIk yaptigim bir tariftir balim
    lezzetine doyum olmaz sayende tüm arkadaslara tavsiye ederim
    laf aramizda bende özellikle alir kullanirim ic yagini.
    yavan olan et yemeklerine muhtesem lezzetini katiyor cünki .
    sen o kasabi birakma isi biliyor vesselam ;)

    muhabbetle canim

    YanıtlaSil
  4. etler nefis liflif olmus harika keske burda da bulabilsek boyle guzel etler :( malum bizim burasi tam bir mahrumiyet bolgesi aradigimiz helal yiyecekleri bulmak hic kolay deil .. yazin tr de denerim bende bunu ins ;)

    YanıtlaSil