12 Ekim 2013 Cumartesi

Kara Tahta

Yine bir pazar klasiği olarak kocam işe gidince bana da pc başında zaman geçirmek düştü.
Ne zamandır hevesleniyorum mutfağa bir kara tahta yapmak için.
önce küçük bir şey de denedik maalesef alerjim nüksettiği için büyük bir projeden vazgeçtik.
Ama benim aklım hala kara tahtalarda.
Başka neler yapılabilir derken işte bu güzellikler çıktı karşıma.
 
Hem kavanozlar değerlenir hem olduğundan daha güzel görünür.
 
 
 
Ve sürekli üstüne etiket yapıştırma derdinden de kurtuluruz.
Ayrıca aynı uygulama kavanoz kapaklarına da yapılabilir böyle çekmece içindeki kavanozlar daha rahat düzenlenir.
 

 
 
Merak edenler için söyleyeyim nerdeyse her boyacıda ve yapı markette karatahta boyası olarak satılıyor.
 
ve fiyatı yerine göre 8-13 tl arası değişiyor.

2 yorum:

  1. Bence çok güzel görünüyorlar.Ama yıkarken sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. bunu ben niye düsünemedim diye hayiflanmama sebep oldun yazin
    kocaman bir tahtayi boyayip üzerine dostlari unutma diye yazicam ;)
    mutlu bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil