8 Ocak 2014 Çarşamba

Tuzlu Kek


Daha önce bir kaç kere denemiştim ama sonuç tamda istediğim gibi olmamıştı.
Dün İnstagram da Sevgili arkadaşım Canan paylaşınca hemen onun tarifini denemek istedim.
 
Sonuç mükemmel oldu. Hatta diyebilirim ki şimdiye kadar yediğim en güzel tuzlu kek.
 
Canancığımın bloğunu takibe almak isterseniz
 
 
Ayrıca iğde @calla33 olarak ekleyebilirsiniz. Burada tariflerinin Türkçesi de var üstelik.
 
Malzemeler:
  • 4 yumurta
  • 4 y.k yoğurt
  • 1 ç.b. sıvı yağ
  • 1 kase doğranmış kuru domates ( bende yağlı domates kullandım)
  • 100 gr sucuk
  • 100 gr lor ( ben ekledim çok yakıştı)
  • 1paket kabartma tozu
  • yaklaşık 8 y.k tepeleme un
  • tuz ve ince kıyım dereotu( bunu da ben ekledim)
  • üzerine susam ve çörekotu
Yapımı:
Yumurtayı çırpın ardından yağı, yoğurdu, kabartma tozunu, tuzu ve unu ekleyip karıştırın kek kıvamından çok az koyu olucak. en sonra sucuk lor ve domatesi ekleyin. üzerine susamını ve çörek otunu ekleyip fırına veriri. 180 derecede üzeri kızarıncaya kadar pişirin.
 
AFİYET OLSUN...
 

2 yorum:

  1. Geçen hafta bende kendimce bir tarif uydurup denemiştim çokta güzel olmuştu canım.

    Ellerine sağlık olsun

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık değişik bir tarif... Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil