9 Şubat 2013 Cumartesi

Tunalı Kuzu Ispanak Salatası

 
Böyle bir salata kesinlikle  öğün olabilir.
Tabi ki yanında kızarmış bir dilim köy ekmeğiyle.
 
 
 
  • 250gr kuzu ıspanağı
  • 200 gr konserve mısır
  • 1 kutu tuna konservesi 170 gr
  • yarım su bardağı haşlanmış nohut
  • 1 avuç çiğ badem
  • 2 yemek kaşığı balsemik sirke
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağ
  • bir tutam tuz
  • karabiber
 
 
 
Öncelikle ıspanakları temizleyip yıkıyoruz. Ben ıspanakları sebze kurutucusunda yıkıyorum. Döndürünce kumundan daha kolay ayrılıyor.
 
 
Nohut mısır ve bademi kızgın tavada zeytin yağıyla kavuruyoruz bir tutam tuz ve karabiber ekliyoruz kavururken.
 
Balsemik sirke zeytinyağı ve tuzu bir kapta çirpiyoruz.
Nohutlar soğuyunca ıspanağa  ve tuna balığını ekliyoruz ve sosunu döküyoruz.
 
AFİYET OLSUN..

4 yorum:

  1. Hem sağlıklı hem pratik.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. nefiss gorunuyor deneyip o ekmekle yiyecegim:)

    YanıtlaSil
  3. Lezzet bombası bir salata olmuş gerçekten... İçinde herşeyi var gerçekten ... Ellerinize tarifinize sağlık...sağlık ve afiyetle

    YanıtlaSil
  4. Böyle salatalara bayılıyorum,sizinkide çok güzel olmuş..Hem sağlıklı,hemde hafif..Bu arada bloğunuz süper,bayıldım..Hemen takibe alıdım..banada beklerim sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil